8 juni 2010

Massa jobbilijobb!

Det var massa att göra på jobbet idag på eftermiddagen, antar att skattepengarna hade ett finger med i det spelet... Själv får jag bita i det sura äpplet och och betala tillbaka i vinter istället, Tack Försäkringskassan! Men som tur var fick jag lite återbäring av Älsklingen min, undra vad jag ska göra med dom :o) Skansen på lördag med finaste Edvin och Syster är iallafall bokat!

Edvin ville inte somna idag, han brukar nästan alltid sova när jag slutar sent men idag ville han vara vaken ett tag och det var mysigt det med, ibland kan man liksom inte slut kramas med han! Vissa nätter när jag vaknar känner jag för att gå och väcka honom för att få en kram med men det känns lite elakt mot honom så då får jag nöja mig med att kika in lite på han istället :o) Finaste Edvin!

Imorgon är det jobb igen sen är jag ledig på torsdag och sen jobb på fredag och ledig helg :o)

KramsKrams


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar