29 juni 2010

VärmeVärme!

Älskart, tyvärr tycker inte solen om mig lite mycket som jag tycker om den... Så mina kära mysare om ni undrar varför det kommer ett stopplyse till jobbet imorgon så är det bara jag... :p Jag är alltså inte bara röd utan RÖDAST!

Fiskorven Edvin tog sig en lite sovmorgon imorse med, väckte han vid tjugo i 8 och sen fixade vi i ordning oss lite och sen bar det iväg till dagis... Han satt nästa hela vägen och sa dagis, dagis, dagis :o) När jag kom för att hämta han höll han på att härja i poolen som personalen hade fixat på gården, superbra dessa varma dagar tycker jag och Edvin bara älskade det :o)

Nu ska jag sova så jag orkar upp till jobbet imorgon, har ju haft lite minisemester i 5 dagar nu :o) men imorgon är det alltså dax igen!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar