2 juni 2010

Oooopsss

Missade totalt jag började 12.40 och inte 11.40 så jag fick fördriva lite tid i lunchrummet istället :o) Men det gick ju bra det med! Annars så gick det bra på jobbet, tråkigt bara att vissa människor förstör kläder genom att bara dra av sig allt ut och in och sen slänga det på golvet, ser inte direkt meningen med det!?

Edvin är feberfri och vild och galen precis som han brukar vara vilket känns bra, ÄNTLIGEN! Men man ska väl inte ropa hej ännu!? Men jag håller alla tummar jag har nu! Måste fixa en ny tid till vaccineringen också tänkte höra om det när vi ska till BVC nästa gång! Förutom att febern är borta så har han börjat äta jättejättebra, igår fick jag göra iordning 1 till portion till middag och idag mumsade han i sig 1 HELA potatis och 3 Fiskbullar + avokado och lite andra grönsaker... Så mycket brukar han inte ät på en och samma gång. Min duktiga kille :o) Fast skulle han få bestämma så skulle han bara leva på Avokado, Fetaost och potatis... Det är hans favoriter det :o) Kado, Kado, Kado står han och skriker när jag håller på att skära upp det!

Imorgon är jag ledig och hoppas verkligen att Edvin mår ännu bättre så vi kan vara ute en sväng eller det kanske är dumt, han kanske borde vara inne och vila!? Ääähh det blir nog iallafall en lite promis i solen!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar