13 juni 2010

Finaste Edvin!

Här är det sjukt igen, Edvin hade feber imorse och nu på dagen/kvällen var den nästa uppe i 40 grader... Han tar sig för öronen så jag misstänker att det kanske kan vara så att öroninflammationen är tillbaka mamma trodde det kunde vara så att han fått en för kort penicillinkur. Inget vidare kul måste jag säga hatar när Edvin är sjuk vill att han ska må bra jämt! Så imorgon så står ett samtal till BVC först på listan dom öppnar 8.00 så då ska det ringas.

Han lyckades iallafall gå EN HEL vecka på dagis denna gång och jag som hade hoppas på att han skulle klara sig till midsommar men ikke då, hoppas det bli lugnare under hösten sen, men det kommer det nog inte att bli. Det tar ju ett tag för dom små att bygga upp ett ordentligt immunförsvar.

Idag har Älsklingen fixat min cykel så nu kan jag cykla till jobbet. Älsklingen jobbar ju dag denna vecka så då tänkte jag cykla men nu får vi se hur det blir med Edvin är han sjuk så får jag nog VABBA, hoppas iallafall att vi får en tid hos BVC imorgon för att se om det är en ny öroninflammation eller någe annat.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar