21 juni 2010

Den där jobbiga hyresgästen!

Det är jag som är den jobbiga hyresgästen idag... Edvin och jag skulle sitta på balkongen i solen efter jobbet/dagis och så blir vi attackerade av Massa Massa GETINGAR, inget trevligt alls, blev till och med stucken av en jäkel har aldrig blivit det förr och det var inte skönt kan jag säga. Edvin klarade sig iallafall och det är huvudsaken. Ringde iallafall hyresvärden så vi får se vad dom gör åt det, det går inte ens att ha dörren öppen vilket är tråkigt och jag som hade tänkt sitta där ute och sola imorgon men nu blir det ikke så då.

Har ju inte skrivit på ett tag, har ju jobbat och då blir det lite glesare med inlägg här. Som sagt har jobbat i helgen lugnt som tusan på lördagen kan tro att många tittade på det stora bröllopet :o) Jag kollade bara på sammanfattningen igår.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar