29 juni 2010

Sol o Värme!

Yeah, sol och värme härligt, synd bara att jag inte har semester ännu, har väl prickat in när det ska bli regn och rusk som vanligt! Men nu njuter jag.

Igår var vi på Fyrishov och badade eller badade och badade jag sprang mest efter Edvin som inte kunde vara still en sekund, energi 3000 där, vi badade en lite sväng men efter att han halkat och hamnat under vattnet i 1 sekund var det inte kul längre jag hoppas det är bortglömt tills nästa gång!

Just nu har jag precis lämnat Edvin på dagis, där ska dom bada i pool idag :o) Själv ska jag iväg till fyrishov och plaska lite innan det är dax att ta tag i allt det andra :p

Imorgon hade jag med tänkt bada innan jobbet men så blir inte fallet, börjar 9.55 istället för 12.40 men det är okej det med, det ska ju regna :p

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar