7 juni 2010

Ny vecka!

Måndag idag, jag är ledig och Edvin med... Helgen har farit förbi med dunder och brak som den alltid gör när man jobbar. I lördags tog jag cykeln till jobbet och efteråt åkte jag hem till Jenny och blev bjuden på mat och där satt vi och åt mat, drack cider, käkade jordgubbar tittade på folk och hade det allmänt trevligt. Blev en lite sväng ner på stan med! Det är härligt att göra lite såna där lättsamma saker ibland, bara sitta på en uteservering ta någe gott att dricka och bara vara!

Igår efter jobbet åkte jag som vanligt hem till mamma eftersom Älsklingen skulle sova inför nattjobbet. Där blev vi bjudna på glass och rån, mmm!

Läste om en liten tjej som heter Alma i Aftonbladet också, hon låg på ackis samtidigt som oss så det är så kul att se hur bra det har gått för den lilla tjejen. Hon är född 22+4 eller om det är + 5 kommer inte ihåg men helt fantastiskt iallafall, hon vägde dock HELA 14 Gram MER än Edvin :p men iallafall tänk att denna lilla tjej är född i vecka 22 och man får göra abort till vecka 22+0 hemskt tycker jag!

Nej nu ska vi snart ta och ta på oss lite mer kläder och vandra iväg till affären!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar