1 juli 2010

Dödare ään dödast!

Vi var bara två på jobbet igår... Till en början funkade det bra men vid 3 tiden så brakade det loss, hujeda mig alltså vilket fart det var och så stökigt det vart på 2 sekunder fast man städade och så såg det likadant ut efter ett par minuter. Vi hade lite tur att Mys-Jenny dök upp 1 timme tidigare än hon egentligen skulle börja :o) När jag kom hem var jag mer eller mindre halvdöd, fick nog lite solfrossa och ont i kroppen men efter en värktablett så gick det över och jag kunde sova gott och idag känner jag mig som en mört och det röda har lagt sig och blitt lite brunt, det ni det är inte alla gånger det blir så :o)

Edvin hade svårt att somna igår med, han var nog vaken till kvart i 9 tror jag eftersom jag låg i sängen vid 9 och då sov han äntligen.

Idag skulle vi ha gått iväg till fyrishov på lite bad men det blir lek i stadsparken istället, super det med :o) Bada får vi göra nästa vecka då det ska bli kanonväder igen. Kanske blir det en simtur för mig ikväll eller imorgon, måste ju utnyttja sommarpasset jag köpt!

Nu ska det göras lite gröt och frukost ha en härlig dag!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar