9 juli 2010

Här går man på tomgång!

Det var inte längesen jag började jobba på riktigt efter mammaledigheten men jag riktigt längtar tills min semester drar igång... Dit är det 14 HELA DAGAR. Att vara hemma och vara mammaledig är ju inte det samma som att ha semester kanske är det just därför jag ser framemot det så mycket!? Vi ska vara hemma hela familjen tillsammans och ha lata dagar i solen, hemma och borta TILLSAMMANS!

Ska snart dra mig neråt stan för att fixa till luggen innan min frissa går på semester, kommer bli galen på den annars. Edvin är på dagis och efter frissan blir det jobb. Är ledig i helgen men jobbar X-tra på måndag och sen är jag ledig tors-fre nästa vecka och sen kör jag på med en ledig dag innan semestern. Känns bra tror tiden kommer gå fort. Hoppas att vädret vill vara såhär perfekt som det är just nu, det gör inget om det blir en mulen dag med lite regn man liksom behöver det andhållet lite.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar