29 juli 2010

Fy mig!

Läste igenom mitt senaste inlägg och fy vad jag stavat fel en massa eller inte stavat fel men skrivit gå istället för att få... Måste bli bättre på att läsa igenom mina inlägg innan jag lägger upp dom.

Kan förövrigt berätta att jag inte direkt köpte någon födelsedagspresent till den lille på stan utan det blev 2 par byxor + hängslen och så fick han ett par byxor av mamma med sen var vi hem till mamma och då hade hon handlat ännu mer grejer till han när hon var hos moster, så det blev 5 tröjor och 2 par byxor till... Och ett leksakssvärd som han älskar :o)

Igår var vi ut på Thuns, shoppade skor till Edvin och en pyjamas som han ska få i present nu är det bara någon liten leksak kvar på den listan, har shoppat 2 puzzel till han men det är ju kul med någe som låter med :p

Idag ska vi ner på stan och träffa Jenny, det ska tydligen regna hela dagen vilket inte känns sådär jättekul men en fika/lunch kan man ju alltid ta.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar