3 juli 2010

Trots allt!



Bjusar på en bild på mig själv och en på Edvin, hittade honom såhär en dag i förra veckan :o)

Det var en väldigt lugn dag på jobbet idag men tid gick väldans fort trots allt... Det flesta kunderna tyckte att det var härligt att komma in till oss och "kyla" ner sig ett tag och gnällde på att det var sååååå varmt ute jag i min tur ville helst få vara ute i solen :o) Självklart så var det ju några sega kunder som aldrig gick när vi skulle stäng, dom satt och filosoferade i provrummet och märkte inte när vi började och släcka ner och dra ner gallret en bit, gick dit och hörde om dom behövde hjälp med någe men nej då dom satt bara där och funderade lite... Sa att vi hade stängt nu och då blev det iallafall lite fart ut från provrummet men inte så mycket längre men efter mycket om och men så betlade dom och gick.

Sitter här och funderar på om man ska ta och hoppa i säng, finns INGENTING att se på Tv:n men funderar på om jag ska hyra någon film men jag vet inte än... Älsklingen är ju ute med en kompis och Edvin sover en 1½ timme tillbaka.

Ha det gott!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar