20 juli 2010

Fortfarande underbart!

Har fortfarande huvudvärk, usch och blä och inte nog med det Älsklingen kom hem och sa att jag fick ta cykeln till jobbet idag, jag vet det är jättebra och jag cyklade ju hela förra veckan men jag hade ju hoppats på bilen :o) Men cykeln it is, bussen tar ju sån tid i dessa dagar! Ska snart sätta mig på den och dra iväg för jag tänkte hade lite inför morgondagens fyrishovbesök med Ida och Vilda. Måste ju handla lite matsäck och grejer.

Pratade med chefen på Edvins förskola igår och till hösten så ska alla barn födda 2008 få gå i samma grupp vilket jag tyckte lät jättebra dom blir totalt 15-16 stycken och 4 personal vilket är rätt så många nuförtiden har jag förstått det blir ju 4 barn per vuxen och snittet i Uppsala ligger annars runt 6-7 barn. Dom ska dessutom aldrig ha sommarstängt eftersom dom inte vill tvinga föräldrarna att ha semester vissa veckor och det lät med jättebra det är ju inte alltid man kan få semester när man vill ju.

Nej nu kanske man ska börja bege sig!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar