19 juli 2010

Underbara huvudvärk!

Usch och fy och blä har fått ont i huvudet nu på kvällskvisten så snart kallar nog sängen så jag orkar upp till jobbet imorgon.

Imorse så gick det smidigt iväg till dagis iallafall Edvin lyssnade på mig för en gångs skull :o) Han hade tydligen varit lite småledsen på förmiddagen men efter lunchen och vilan så var han i farten igen, så han var nog bara hungrig och trött.

Eftersom jag jobbade kortdag idag så hämtade jag fjunet med, det är så mysigt att hämta honom tycker jag, han blir så glad av att se en och vill hem med en gång. Så det blev till att springa hem och köra igång med maten idag blev det lasagne måste börja skriva mina matlistor igen känner jag :o)

Igår så bet jag av en kund med, när det kommer till en viss punkt och när man redan har tagit tillräckligt med skit då måste man ju få skydda sig själv man är ju inte mer än människa ellerhur!? Men visst såhär i efterhand så hade jag väl kunnat hoppa att säga det sista men vafan hon bad iallafall om ursäkt!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar