24 juli 2010

Första semesterdagen!

Eller är den kanske på måndag? Aja semester har jag iallafall och Edvin bestämde sig för att klockan 6 var det morgon, det var riktigt längesen han vaknade den tiden så jag vet inte vad som fick han att gå upp denna tid idag känns väl inte sådär superduper men nu är jag pigg och jag får ju sova imorgon :p klockan 11.10 går tåget till Stora staden och till Syster kommer sakna mina fina killar hemskt mycket men vi ses ju imorgon. Förstår inte vad denna separationsångest kommer ifrån, kanske är det för att jag inte tror att Edvin förstår att jag kommer tillbaka!? Aja efter en välbehövlig och efterlängtad sovmorgon imorgon så ses vi ju igen på eftermiddagen!

Just nu leker Edvin på sitt rum och jag måste kolla upp hur bussarna går. Ha de bra i helgen alla fina!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar