17 juli 2010

riktig segdag

Vilken seg dag det har varit på jobbet idag, nästan folktomt mest hela tiden förutom när jag åt lunch då, då alla kunderna i butiken bestämde sig för att betala samtidigt så jag fick fara ut och hjälpa MysFrida sen fara in igen och äta klart. Tänka sig att tiden for iväg med en himlans fart med trots lugnet. gjorde lite nya sänkningar och det var faktiskt fina grejer på barn som blev sänkt så nu tycker jag att ni ska komma in och ta er en titt :p Har själv hängt undan lite basplagg till finaste Edvin!

Åååhh nu ikväll kom äntligen regnet som jag längtat efter lite luft förändring :o) så nu tänkte jag skutta i säng så jag är pigg och glad imorgon när det är dax för jobb igen!

Nu är det bara 6 dagar kvar till semester!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar