2 juli 2010

Sweet!

Har sovit som en prinsessa inatt, kan bero på att Edvin sov som en prins med :o) Igår så var vi ute och gick och gick och gick... Massa långt. Först hem till Idas mor och far en sväng sen ner på stan till statsparken för att kolla på 4H-gårdens djur som var där på besök och sen gick vi hem till Ida en sväng och sen gick vi hela vägen hem igen... Hemvägen var en pest och pina Edvin var vild och galen och ville inte alls sitta i vagnen vilket jag tyckte att han skulle göra eftersom man hela tiden går efter en ganska så trafikerad väg. Men efter mycket om och men så var vi hemma.

Nu har jag lämnat min solstråle på dagis och snart är det dax för mig att bege mig mot jobbet ska in och handla lite frukt innan jag börjar måste ha lite till helgen och idag.

Förövrigt så verkar det röda ha lagt sig någe och för en gångs skull har jag blitt lite bruner :o) Det verkar bli en kanondag idag typiskt att man jobbar men tur att man bara jobb kortdag... Hela helgen är det jobb med men på måndag ska jag och Edvin bada och bada och bada :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar