28 apr. 2009

En bra början!

Dag har börjat bra, till skillnad mot hur den slutade igår :op Edvin var grymt grinig och ville ingenting, hade gjort iordning gröt till middag och lite välling men ikke inget dög men till slut så tog jag fram köttfärssås och spagettipuren och gissa vad!? Han bara hällde i sig eller jag matade och han blev arg varje gång jag inte hann fram med en ny sked innan den förra var slut i munnen :o) Han åt hela 4 iskuber, så nu undrar jag helt enkelt vad som räknas som en hel portion han hade kanske kunnat ätit mer men det var det jag hade, han har ju bara ätit 2 som mest förr.

Måste höra efter på BVC om det här med maten idag när jag ändå ska dit, ska man ha lite mer regelbundna tider nu typ, frukost, mellis, lunch, mellis, middag och innan sova mål!? Vad ska man ge till mellis? Och som innan sova mål, han verkar inte gilla gröt! Hmm!

Idag tänkte vi iallafall ta en promednad till BVC och sen träffa systeryster och Ida på en lunch :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar