1 apr. 2009

IKEA!

Sådär då var man hemkommen från IKEA, vad fint det var, kändes dock inte som att det var så mycket folk men i restaurangen och caféet var det fullt och jättelång kö. Men i övrigt kändes det inte som att det var så mycket människor där, men blir nog mer ikväll när folk slutat jobba och så hoppas jag på massa folk i helgen som kommer komma och handla hos oss med, jag älskar när det är mycket att göra :o)

Edvin skötte sig exemplariskt så han fick ett fint matsätt med tallrik som man kan sätta fast på bordet, sked och haklapp, i en fin turkosfärg! Jag köpte en fin tillbringar för 19 spänn, 2 stycken kökhandukar för 3 kronor styck och doftljus. Antar och hoppas på att vi kommer åka dit när vi har flyttat och så, när man bet lite mer vad som behövs och vad man vill ha och så.

Ikväll så ska jag hem till mamma för att bli bjuden på middag av lillebror så och det ska bli trevligt, jag syrran och lillebror. Sen så ska katterna flytta med, klockan 21 bär det av till annan adress det känns jättehärt men jag vet att dom kommer få mer uppmärksamhet och kel där än vad dom får här av oss för tillfället men gud vad jag kommer sakna dom, men jag får nig hälsa på när jag vill dom ska bo hos Älsklingens kusin så.

KramsKrams

1 kommentar:

  1. Jasså du var där (och öppningen var inget aprilskämt)?

    Kanske far imorgon, verkar ju som att du fyndat!!

    Kram!

    SvaraRadera