13 apr. 2009

Uppe med tuppen!

Smög upp för ett tag sen för jag tänkte att jag skulle hinna äta frulle innan lillkillen vaknar och det han jag allt med och lite till, idag är det flytt som gäller känns ganska så skönt att det inte är gassande sol ute men hoppas för all del att det inte börjar regna.

Här hemma ser det ut som ett bombnedslag med halvfulla kartonger överallt vet ju som sagt inte vart jag ska börja, men nu har jag börjat men jag vet inte vilken taktik jag ska gå efter om man säger så, så jag börjar lite varstans och avslutar inget. :o) Men det är ju faktiskt nästan 4 veckor kvar tills vi flyttar eller det är 3 veckor kvar tills vi kan börja flytta in men de stora sakerna får bli på helg då vi kan få hjälp. Dessutom har vi bestämt att vi ska skita i att städa själva och låta en städfirma göra det, vilket känns skönt, det skulle kosta 2500 kronor för vår lägenhet hoppas att skatten är inräknad, tycker ju att den borde vara det tycker att man säger den rätta prissumman när man talar med privatpersoner. Men iallafall så jag jag ytterligare 25% och nästa år så får man ju dra av halva på deklarationen så i slutändan så kommer flyttstädet att kosta dryga 900 kronor vilket jag tycker att det är grymt mycke värt! Ska ringa på måndag och höra om priset och vad som ingår, hur allt funkar och så självklart boka in en tid för det :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar