30 apr. 2009

Nya Lägenheten!

Igår fick vi nycklarna till nya lägenheten, så fin och bra den är :o) Eller fin och fin alltså inte så himla fin när det gäller tapeter och så kanske men allt annat är fint! Ska ringa hyresvärden på måndag om tapeterna i sovrummena för det skulle vi omgjort ifall att vi sa till, men i övrigt så tycker jag att tapeterna var ok, förutom köket då så där ska vi nog tapetsera om när vi känner att vi orkar! Älsklingen har redan flyttat iväg lite saker så nu kan man rör sig i vår nuvarande lägenhet med :o)

Idag känner jag mig inte allt för kry, har ont i halsen och känner mig inte alls på humör för så mycket, så idag blir det ingen promenad för jag orkar inte och vagnen ligger i bilen med, men jag ska ta Edvin i babybjörnen och gå till ICA och handla lite mat till han sen! Sen blir det middag hos mamma och visa lägenheten för henne :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar