24 apr. 2009

Tröttis!

har inte orkat blogg idag, Edvin väckte mig vid halv 7 tiden tror jag det var men vi låg kvar i sängen och mös lite han åt lite och vi läste tidningen tillsammans och så somnade vi om en sväng :o) Sen bar det iväg på en långpromenad men min lilla skrutt blev jättegrinig så vi fick ta en lite kortar runda än vad jag hade tänkt men när vi kom hem så smällde han i sig hela portionen med köttförsås och spagetti som jag gjort iordning och sen sov han en sväng till innan vi åkte iväg till Älsklingens pappa och lillälsklingens farfar. Fastrarna var inte hemma när vi kom så Edvin somnade lungt och skönt och sov ute i friska luften, det gjorde nog honom gott :o) Sen kom småtjejerna hem från dagis och då vart det livat och Edvin mös en stund med faster Elin, jättesöta var dom när dom låg i soffan och mös med varandra ibland så ska man bara ha kamerna med helt enkelt!

Nu ikväll så har jag bara fixat och donat lite här hemma, packat lite mera och känner att jag vill flytta NU! Har 7 kartonger med saker jag inte ska ha kvar som jag ska försöka sälja på vaksalatorg imorgon varför inte få lite pengar för det man inte vill ha längre istället för att bara slänga iväg, det som inte blir sålt ska jag lämna till Röda Korset.

Flytta vill jag göra nu, det är kul att flytta tycker jag men fan vad jobbigt det är att bo i kartonger, kommer packa upp allt med en gång när vi flyttat in! Men det är inte långt kvar nu iallafall det är bara 10 dagar innan vi får nyckeln om vi inte får den redan på torsdag vill säga men det visar sig :o) Men det är ju inte förren den 9 som vi flyttar helt.

Jenny- Ang Champangeflaskorna så var det så att jag hade massa, massa annat att dricka så det hanns liksom inte med :o) Dessutom var det smällhet ute den dagen jag tog studenten då känns det inte så lockande att dricka varm champange... :op

Nej nu kallar sängen eftersom det blir en tidigtidig dag imorgon men håll tummarna för oss att vi allafall får in lite pengar!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar