11 apr. 2009

Min lilla Prins!

Edvin är verklingen inte helt kry, hostan är borta och feber har han inte men det känns som om det inte står rätt till ändå. Men han äter iallafall som han ska och det känns bra, kanske är det bara den där hostan och näsan som gör att han är lite trötter.

Idag har jag gjort absolut igenting, har inte ens vart ute i det fina vädret vilket känns värdelöst men jag vill inte ta med mig Edvin ut eftersom det verkar vara lite förkylning på gång så vi packade lite kartonger här inne istället. Jag vill flytta nununununu!

Satt och kollade på bilder från när Edvin nyss kommit till världen med, jag blev så förvånad över hur liten han var och hur han såg ut, han har verklingen förändrats en massa. det är så konstigt för det känns som om man har glömt bort så mycket av hela hösten och på något sätt så vill jag glömma med men jag vill ju ha det med mig också, och ingen verklingen kommer någonsin förstå hur det har varit och hur det har känts. Det var jag, Älsklingen och Edvin mot världen. Det känns hårt att jag aldrig fick känna hur det var att vara gravid och så.

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar