18 apr. 2009

Soligt!

Vet inte vad jag ska tycka längre, har ju alltid älskat våren, men nu vet jag inte om jag vill göra det längre pga nästäppa det är grymt jobbigt, trodde inte det kunde bli såhär på gamla dar :o)

Edvin är iallafall snorfri nu och hostan är borta så nu får vi väl hoppas att det håller sig så, så att operationen blir av nästa gång, även om vi inte fått någon tid till den ännu. Operationskoordinatorn skulle ha ringt igår men gjorde inte det så vi får väl hoppas att hon hör av sig på måndag.

Idag är det dax för jobb igen, tänka sig att veckorna går så fasligt fort nät man bara jobbar varannan helg, det blir iallafall en massa skitsnacka om ditten och datten och massa mys som vanligt :o) Hoppas alla kunder är nöjda och glad eftersom vädret varit bra så tycker jag att kunderna med kan vara lite glad. Det är sååå mycket roligare att jobba då, även om jag alltid tycker att det är kul att gå till jobbet!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar