8 apr. 2009

OPS!

Hmm Älsklingen läste nyss mitt senaste inlägg och kommenterade att det typ stod att det var jag som hade bajsat på mig, men så var det ju inte riktigt och jag antar att ni förstod att det var Edvin som bajsade ner sin precis bytta blöja.

Var iallafall iväg ner till jobbet handlade ut kostymen till Lillebror och fixade med mina semesterveckor och den nya adressen :o)

Sen bar det av till sjukhuset, Ida följde med eftersom hon var på stan och skulle vidare åt samma håll på hemvägen, det gick iallafall jättebra, nu väger han 5425 gram och är 60,8 cm lång så här går det framåt med stora steg. Läkare tyckte också att han låg lite före i utvecklingen alltså lite före en som är 4 månader så det känns bra att allt är normalt och att han utveckals som han ska, sjukgymnasten var dock sjuk så henne ska vi träffa igen om 2 månader men läkaren ska vi inte träffa förren om 6 månader, om inget skulle hände då men varför skulle det göra det!?

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar