23 apr. 2009

Today!

Idag har jag och Edvin varit hem till Ida och fikat tillsammans med hennes far och faster. Blev en sväng på Gränby med där jag köpte en solhatt till Edvin, inte så superfin men superbra att ha nu när solen börjat titta fram mer och mer man kan inte ha för mycket skydd på den lille.

Nu på kvällen har jag gått igenom en massa gamla kartonger som stått i förrådet, hittade mina 2 champagneflaskor som jag fick när jag tog studenten för 6 år sen, undra om man kan dricka dom nu, någon som vet??? Hittade en massa andra skojiga saker också :o) känns dock som om vårt förråd i källaren kommer vara tomt pga min jättestora utrensning men det kommer fyllas upp lika fort igen :op

KramsKrams

1 kommentar:

  1. hade du inte druckit upp dom på studenten? lilla flicka..!! ;)

    SvaraRadera