5 feb. 2010

Dött!

Skulle ha jobbat mellan 9.55-15.10 idag men både jag och Frida kilade hem redan vid 13.30 tiden för då var det ungefär dött :p Så det var bara att ringa Älsklingen och be han komma och hämta mig tidigare... Så det blev lite handling och så sprang jag in på systemet hade lite besluts ångest över vad jag skulle köpa att dricka till morgon dagen men det löste sig med att Ida redan hade köpte en Bag-in-box så det blir till att dela på den och så tänkte jag testa X-iders nya vår cider för den lät så god, det är passionsfrukt, melon och mint låter inte helt fel va?

Nej nu måste jag hoppa in i duschen och skölja ur hårfärgen som jag har satt i, och sen blir det en tripp till mamsing, sen tänkte jag måla naglarna med men det tar jag när fjunet har somnat :o)

KramsKrams

1 kommentar:

  1. härligt :) bra att unna sig en kväll ute! få inga skuldkänslor, tänk på stefan när han är ute och racar runt :P

    SvaraRadera