6 feb. 2010

Nja!

Håret ja, hmm toningen verkade inte fastna i mitt hår så det ser precis ut som vanligt lite glansigare bara, så det känns lite tråkigt har funderat på om jag ska ta mig iväg och köpa nytt idag och sen göra om det efter lunch men jag orkar fan inte göra det så det får vänta ett tag till helt enkelt.

Har varit upp med Edvin sen klockan 6 men första timmen låg vi bara och mös i soffan och nu lekar han lite på sitt rum, håller fortfarande på att mentalt förberedda mig på att jag ska ut ikväll hua, undra vems samvete jag med har för det känns som jag har fler än ett :p Vad dagen har att erbjuda vet jag inte, vi pratade lite löst om att åka till fjällnora men jag antar att det inte blir så men en promenad är jag lovad iallafall.

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar