20 feb. 2010

Helg!

Så var helgen här igen då, snabbt det går! Igår jobbade jag till stängning, var rejält trött men Älsklingen hade börjat med maten så det var bara till att duka fram framför TV så vi kunde kolla in OS-Hockeyn... Till mat blev det räkmacka med ett glad vin :o) Mums!

Idag har jag varit ute och gått med Ida, Vilda och Edvin... Tog en sväng in till stan var tvungen att köpa ett pannband mössa hatar jag så jag nöjde mig med ett pannband för det var verkligen behövligt idag. Sen blev det en tur till Svandammen för att mata fåglarna som jag tycker så synd om just nu, vi hade ju en massa bröd som ändå skulle slängas så varför inte ge de stackars fåglarna lite mat istället...? Dom blev iallafall helt vilda o galna och jag fick till och med mig ett nyp i rumpan av en liten andhane som satt på räcket :o) Edvin skrattade som tusan!

Nu ska jag kolla lite melodifestival och sen blir det lite mer OS!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar