18 feb. 2010

Torsdag!


Kollar lite OS, men just nu är det inget kul direkt är ju ett tag kvar innan det är dax för Anja igen, riktigt starkt av henne att ställa upp idag! HEJAHEJA!

Här hemma har jag bjudit på lax med klyftpotatis och morötter med fetaost som Mys-Frida tipsade om riktigt riktigt gott :o) Edvin vräkte i sig lax, jag hoppas det var för att han tyckte om det och inte för att det var lätt ätligt.

Visar en lite bild på vårt vilda busför kortet är taget i måndags när han sitter och håller i dockan som är av exakta födelsemått, alltså, 29 cm lång och 516 gram... Hur mycket han väger idag och hur lång han är vet jag inte då vi inte varit på BVC på 2 månader och vi ska inte dit förren om ytterligare 1 månad... Men lång har han blivit iallafall måste ha stl 80 på alla kläder i stort sett :o) och han har fått lite mage med :o)

Någon promenad till jobbet ser det inte ut att bli iallafall, har verkligen ingen lust att gå i snöstorm, tokigt att stegtävlingen är just nu när det är sånt här väder ute menmen vi har kämpat på mycket bra och jag är mycket stolt över mina mysare som kämpar på med sina steg :o) Nu är vi halvvägs så nu är det nedräkning :o) typ 31 dagar kvar!

KramsKrams


1 kommentar:

  1. Hej!
    Hittade in hit via FL... Har en son som också är för tidigt född och skulle vilja ha en sån docka! Hur fick ni tag på den?

    Jättefin kille ni har!

    //Johanna
    finastenils.blogspot.com

    SvaraRadera