4 feb. 2010

Trött!

Är väldans trötter nu, gick ju till jobbet hua vilken promenad det blev pulsade i en massa massa snö eftersom inga plogbilar hade varit ute... Men jag känner mig ändå nöjd att jag gick nu behöver jag inte många steg innan jag har klart veckan, men självklart ska jag kommer över minst 10 000 steg dagarna som är kvar ändå.

Imorse så vaknade Edvin vid kvart över 8 så lite tur hade man allt :o) Jag gick upp med han eftersom jag inte hann träffa han igår, så vi mös en sväng och sen spelade vi lite innebandy med :o)

Just nu håller jag på att mentalt förberedda mig inför helgen då jag ska ut, mitt dåliga samvete över att jag går ut och inte är hemma med Edvin börjar göra sig påmint gaah, ibland hatar jag mitt samvete!

Tack o Godnatt!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar