26 feb. 2010

Trots allt!


Hamnade här vid datorn ändå jag, jag som skulle kolla på OS med Älsklingen och mysa lite :p Han stack iväg med en kompis som behövde lite sällskap och jag ska ändå snart sova så vad gör det? Inget faktiskt får ju lite tid att sitta här med utan att få dåligt samvete och allt :p

Bjuder på lite bilder när Edvin var med och hjälpte pappa sin att röja bort all snö på balkongen första gången han går med sina skor ute :o) Efter den sväng var det svårt att bära honom till och från bilen när vi skulle iväg och handla så han fick gå och hålla handen från parkeringen och in på MAXI förstå vad stolt han var!!! :o) han har blivit så stor den lille rackarn!

Han äter bättre och bättre och sover ännu bättre på ca 2½ vecka så har han sovit hela nätter förutom 4-5 nätter tror jag så jag är nöjd och glad och fortsätter det såhär så kommer jag vara en utvilad och glad mamma hela dagarna nu när jag ska vara hemma igen :o)

Liksom gårdagen så tillbringades dagen med Ida och Vilda, vi var iväg till IKEA och införskaffade oss lite nödvändigheter och så käkade vi förstås köttbullar, det är ju hur billigt som helst 16 kronor, helt fantastiskt! Har handlat en massa böcker på bokrean med typ 8 stycken till Edvin och 2 till mig själv :o) Hittade dock inte det jag sökte och det var lite jobbigt att springa runt och kolla med barnvagnen så jag har sagt till mamma vad det är jag är ute efter så kanske hon skulle titta :o)

Nej man kanske ska kolla lite på OS ändå och sen blir det sängen eftersom det är jobb i helgen som gäller, stegen har gått bra denna vecka och jag ligger lite på plussidan typ 1000 eller så men ett + är alltid ett plus och tillåter vädret så tänkte jag gå till jobbet på söndag! Var förresten ute och gick en sväng på kvällningen och gud vad härligt det är att höra att det droppar från takena, tråkigt med allt slaska på vägarna bara men utan det så blir det ju ingen vår så det är bara att bita ihop :o)

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar