28 feb. 2010

Så börjar min ledighet!

nu börjar min ledighet igen och den kommer börja med att jag måste plocka undan all torr tvätt som hänger på tvättstället i vardagsrummet där den hängt i några dagar och ska jag ta tag i diskberget på diskbänken eftersom diskmaskinen är full med REN disk sen igår och så ska jag ut och gå med finaste Edvin i snöstormen som väntas komma... Ska till mammas jobb och lämna en sak och så måste jag kanske handla lite med.

Helgen på jobbet har varit stökig och rörig, det har faktiskt vart rätt mycket folk och stökiga sådan med... Provade kläderna bara slängde och ut och in vända och ja massa saker på fel platser och allmänt stökigt... Vissa helger är stökkundernas helger helt enkelt!

Nej nu ska det sova, är jättejättetrött hoppas Edvin sover hela natten i natt med men det känns inte som om det skulle vara någe problem med det så mycket han har glufsat i sig idag :o) Han har ju börjat sova hela nätter nu och jag känner mig så mycket piggare av det så jag hoppas det håller i sig med :o)

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar