15 feb. 2010

Jag-vill-inte veckan är klar!

Förra veckan var en Jag-vill-inte vecka och en Jag-orkar-inte vecka... Vilket innebar att jag hade hela 19000 steg att ta igen igår :p Heja mig tänka sig att jag lyckades fick ihop ganska så många steg på jobbet då det var lite spring med kunder hit och dit och fram och tillbaka sen körde jag nästa 50 minuter på crossen så jag klarade 70 000 steg precis i stort sett. Men eftersom jag är lagledare så har jag idag bestämt mig för att verkligen satsa järnet denna vecka och köra stenhårt eller ja iallafall så jag klara stegen utan att behöva ta igen så mycket sista dagen igen! Men alla har väl såna veckor ibland antar jag! Av dom 3 Mysarna jag har fått resultat ifrån än så länge så ser det mycket bra ut :o) HEJAHEJA!

Som ni märkt har jag inte skrivit på ett tag, det beror på att jag har jobbat hela helgen och alla vet ju att det då brukar bli lite dåligt med inlägg från min sida och sen har det ju varit den där Jag-vill-inte veckan!

Idag är det nystart vecka med stegen och jag tänkte ta mig en promenad in till stan för att glo runt lite och lämna in ett brev till Telia så vi får vara grejer tills övergår till dom... Förövrigt så är det bara 2 veckor kvar tills jag ska vara hemma med Edvin igen, tiden har bara runt iväg!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar