17 feb. 2010

MAMMA!

Han säger Mamma, min prins säger mamma, världens finaste Edvin säger mamma :o) Mamma, mamma, mamma!

Är sjukt trött idag men det är väl inget nytt egentligen känns som om jag vart det hela veckan hittentills, det är ju en massa OS, men det är knappt att man orkar titta... Att jag dessutom blir så nervös att jag helst stänger av ljudet och håller för ögonen när det är Sveriges tur hör inte hit, för i soffan ska jag sitta och försöka titta iallafall :p Riktigt tråkigt att Anja åkte ur och jag hoppas verkligen inte att hon gjort sig för mycket illa så hon missar resten av tävlingarna.

Vad det gäller stegtävlingen så går det på, ligger bra till hittentills iallafall och imorgon är vi halvvägs, då har vi gått i 4,5 veckor så då är det bara detsamma kvar :o)

På jobbet är det lurrelungt som bara den, men som tur är finns det iallafall lite att plocka med, har kommit lite varor och grejer idag och imorgon kommer det lite mer så jag hoppas det finns lite att greja med på fredag när jag jobbar nästa gång. Idag har jag shoppat kläder till fjunet, ni vet bra att ha saker 3 par mjukisbyxor ett par överdragsbyxor, ett par jeans ett par täckbyxor och en täckjacka :o) Shoppoholic jag??? :p

Nu är det skidor igen!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar