22 feb. 2010

Igår!

Igår blev det en promenad till mamma, det var lite drygt på dit vägen då plogbilarna prioriterad bilvägarna och inte gångvägarna så det blev till att gå på bilvägarna eftersom det är ganska så jobbigt att skjuta vagnen framför sig i 2 dm snö...

På hemvägen hade dom iallafall hunnit med alla gångvägar med så det gick lite lättare! kom hem vid kvart i 6 tiden och märkt att solen just gått ner tänka sig att vi ändå är på väg på ljusare tider :o)

Idag skiner solen en massa och jag vill gärna gå ut för att få mig lite energi men jag känner inte för att känna kylan så det blir till att vara inne och mysa med familjen idag. Edvin har sovit hela natten och Älsklingen gick upp med han klockan 7 för att kolla på Hockeyn eller Edvin vaknade då och Älsklingen ville kolla på det... Jag vaknade vid 8 och kände mig pigg så jag gick upp då!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar