10 feb. 2010

OnsdagMorgon!

Igår var med jag med ledig men jag orkade faktiskt inte skriva någe då... Men det var egentligen en väldigt slapp dag, sov till 9 och sen kom finaste grabbarna in och väckte mig och sen gick jag iväg på en promenad till Ida och vi gick vidare till Gränby C en sväng och sen hem till henne på lite fika. Edvin röjde tusan, han klappade katten på svansen, det verkade som det tryggaste stället att klappa henne på :p Nöjd var han iallafall och sen skulle han pussa men då blev hon lite rädd :o)

Idag är det jobb som gäller börjar 12.40 och kör på till stängning och sen blir det till att gå ut och äta med mysarna med :o) Mina suveräna gåare, heja oss vad vi är bra, nu är det bara 6 veckor kvar!

Mys tid med finaste står på högst på listan nu och så frulle!

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar