9 mars 2010

Dåligt!

Ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera här för tillfället men när man är hemma med Edvin nuförtiden så är det han som gäller för det mesta och när han sover ja då är vi ute och går i det härliga vårvädret som äntligen har dykt upp, han sover ju så mycket bättre i vagnen iallafall när den rör sig hela tiden :p

Stegtävlingen på jobbet gick igår in på nästa sista veckan :o) Ännu har vi klarat alla veckor med över 70 000 steg i snitt så jag är så stolt över mina små mysar som kämpar på :o) Själv har jag haft några riktigt dåliga veckor med ett resultat på precis över 70 000 men det är bra det med... Förra veckan lyckades jag iallafall komma närmre 80 000 och den här veckan hoppas jag på ännu mer har gått en massa både igår och idag och imorgon ska det också gås en massa det blir värre på torsdag då man fyller år och har gäster hela dagen och på fredag ska jag till Fyrishov med Edvin, Ida och Vilda ska bli riktigt mysigt, ska försöka få in en promis med och försöka göra något slags snitt på hur många steg man kan ta när man badar i bebispoolen :o)

Jag har börjat tänka på semestern med den ska vara inlämnad på jobbet sista mars vecka 31 ska vi iallafall ha semester för då har vi blivit bortbjudna till Dalarna och det kan ju bli riktigt nice, semester, semester! Så jag tror jag kommer ta antingen 28-31 eller 29-32 har inte riktigt bestämt mig ännu och sen så vet man ju inte om det går att pussla ihop det så heller men vecka 31 måste vi ha ledig iallafall! Ska iallafall ha 4 veckor denna sommar...

KramsKrams!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar