23 mars 2010

Helvetes dagar!

Gaahhh är sjukt trött Edvin har fortfarande feber och vaknade i natt med 40,5 inte direkt kul när man är ensam hemma och smällhet liten kille men efter ett par panodil så slappnade han av lite och somnade om igen sen var det dax igen imorse när Älsklingen kom hem, då vinglade han ut i vardagsrummet då visade tempen 40,3 Hua! Massa panodil till och sen ringa 1177 för råd... Massa vatten, kolla blöjor blablabla sånt man redan vet liksom! Idag på dagen har det varit lite bättre med febern men han har inte ätit och inte druckit så mycket men jag har kämpat på och jag tror nog jag fått i han den behövliga vätskedosen.

Ringde som sagt 1177 imorse men fick endast "-detta nummer är inte i bruk" till svar öhh okej varför inte det då??? Fick ringa från mobilen och det funkade hur bra som helst så jag ringde och skällde på COMHEM men inte blev det bättre för det heller, och nu orkar jag inte ringa och tjafsa mer om det. Det var tydligen något växelfel till vårat modem eftersom det var så gammalt eller någe sånt, dålig förklaring det måste ju gå att nå sjukvården det funkade nämligen inte att ringa sjukhuset eller vårdcentralen heller!... Om 2 veckor är det Telia som gäller iallafall!

Hade tänkt göra tavlan med Edvins grejer igår men Edvin var vaken ända till 22 så tiden fanns inte, riktigt tråkigt då jag verkligen kände att jag ville göra den! Nu får jag hoppas på ikväll istället men det känns också väldigt långsökt eftersom Edvin fortfarande är vaken och pigg som en mört!

KramKram

1 kommentar:

  1. stor kram till er!! :) hoppas lillbusen blir frisk snart!

    SvaraRadera