6 mars 2010

HelSlut!

Är helt slut efter en heldag med massa stoj och skoj! Åkte iväg till Nickis med Syster och Edvin trodde först inte det skulle bara något för honom eftersom han fortfarande är ganska så liten men han älskade det :o) Så dit ska vi åka fler gånger kan jag lova, kostar 60 spänn för barn under 96 cm och för vuxna är det gratis... Man betalar för 2 timmar och jag kan gott och väl lova att det räcker, ljudnivån var sjukt hög och Edvin var dessutom rejält trött efter 65 min!

Sen kilade vi iväg till jobbet en sväng och hängde Sofie investerade i lite kläder och Edvin röjde lite med MysJenny tänka sig att han hade lite energi kvar :o) Sen blev det till att åka hem har gjort en massa massa bullar både kanel och vanilj och så fixade vi lite käka och sen blev det soffhäng... Jag funderar rätt så allvarligt på att hoppa i säng nu är jättetrött och har lite att fixa med imorgon med innan gästerna kommer att jag är lässugen kan ju också vara en orsak till att sängen kallar!

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar