1 mars 2010

Skitdag!

GAH! Min dag har absolut inte varit bra... Skitväder, skitigt inne och ja allt där till, tur att Edvin sov hela natten och varit på glatt humör :o) Han blir man glad bara av att tänka på! Gav mig utåt för att handla och gå förbi mamma med häftpistolen och det var ju lättare sagt än gjort, men typ drivbildningar på ca 25 cm och säkert 10-25 på resten och ingen plogbil i sikte utan det fick bli till att gå på bilvägen med vagnen och bilarna fick helt enkelt anpassa sig efter mig en sväng :p

Sprang förbi en brevlåda och kom på att jag hade ett brev att posta så jag slängde ner brevet och började gå och kommer då på att jag glömt sätta på ett frimärke det skulle jag ju köpa på affären så nu återstår det väl att se om brevet kommer fram eller ikke... DUMTDUMT! Men jag kämpade vidare med vagnen och springer in till mamma och sen iväg till affären och sen hem igen... Var helt slut när jag kom hem typ 1½ timme senare från en sväng som annars kanske tar 40 min hua.

Börjar med maten och ska ha i vitlöken, slänger ner den i pressen och vips så har all vitlökssaft sprutat upp i ögat, ont som tusan... Nu känns det bra men iallafall gjorde sjukt ont så jag var tvungen att skölja med hundra liter kallvatten!

Nu snart sovatime, Edvin sover sen länge och Älsklingen har farit iväg till jobbet och jag funderar på om jag ska fortsätta läsa min läskiga bok jag påbörjat... Den är ju så spännande och vi bor ju högst upp så här händer det väl inget :p och jag är inte så ung och inte nygift så då bör det inte hända någe :p

Ajust det att stegräknaren slutat fungera är inte heller en bra sak!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar