23 mars 2010

Tänka sig!



Tänka sig va!? Edvin var vaken ända till klockan 9 hua, men nu har jag äntligen fått lite tid för mig själv och hunnit med att göra tavlan jag pratade om :o) Kan nämligen inte göra sånt när Edvin är vaken eftersom han gärna vill pilla och peta på allt han inte får fasten man plockar fram saker han kan pilla på så länge så är det i slutändan mina saker som är roligast!

Bilden på Edvin är från förra veckan då han badade i vårt badkar för första gången alldeles själv det gick väl sådär, badandet gick bra värre var det när han skulle tvättas och duschas av! Så duschträning får det bli!

Tavlan då, där finns Edvins första sparkdräkt som jag och Älsklingen köpte till honom den är i stl 32 och bodyn fick han av moster sin liksom mössan och dessa saker är i stl 38 (har en annan mössa i stl 32 men den passade inte in :p) Sen är det 2 småblöjor sådan hade han när han var som minst men dom var alldeles förstora för honom så första veckan låg han helt naken men det var för att han solade med, "glasögonen" han hade när han solade är också med och CPAP-mössan och så dom två små söta napparna :o) Även diplomet han fick när han 7 veckor gammal blev medlem i 1000 grams klubben!

God Natt på er!
KramsKrams

2 kommentarer:

  1. vad fin tavlan blev! :) och jag har inte blivit smittad, so no worries. hoppas det börjar vända nu så du får sova lite :) kramar!

    SvaraRadera