28 mars 2010

Fullspäckat!

Helgen har tillbringats hemma, på jobbet och hemma hos mamma! I fredags så åkte jag med mamma och glodde runt på IKEA, jag handlade ingenting :p men å andra sidan så behövde jag inget heller så det var väl lika bra!

I Lördags var det jobb, helt slut var jag när jag skulle iväg, veckan som gått har verkligen satt sina spår sjuka barn är inget vidare kul verken för sömnen eller en orolig mamma... Edvin har ju sovit med mig hela veckan eftersom han varit dålig och då sover man ju allt annat än bra, oron över febern som var så hög och att den skulle bli högre och så ju. Fullt att göra var det iallafall på jobbet vilket var superkul trots 3 trötta hjärnor bakom kassan men jag tycker ändå vi skötte oss bra! Sen bar det av hem till mamma där fjunet var (Älsklingen var iväg!) Han hade röjt i hela köket när mamma började med maten sötnosen :o) Mat, fika, lite tv tittande blev det där och sen hem för att sova, hela familjen somnade sött 21.30 :o)

Vaknade pigg som en lärka imorse tråkigt bara att det regnade men det är sånt man får ta ibland dagen har varit bra, mycket att göra på jobbet även idag och i stort sett alla kunder hela helgen har varit trevlig och glad, undra om det ändå har med att våren är på väg att göra!?

Nu blir det snart soffan och TV:n för att kolla på Johan Falk, killarna sover typ redan eller den lille iallafall och den store nästan!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar