22 mars 2010

Inget oväntat!

Egentligen var ju inte snöovädret oväntat, har nämligen hört att det inte är vår på riktigt förren det vart 3 bakslag så det här var väl nummer 1 och nummer 2 ser ut att komma redan imorgon och sen kanske man kan börja hoppas :o)

Edvin fick huxflux feber igår jag som trott att han börjat bli frisk från sin förkylning men ikke då, hostan och snoret är i och för sig borta men nu är det febern istället, lilla skruttfisen! Natten var hemsk, Älsklingen blev inkallad på jobb så han jobbade i natt och jag fick sova själv med fisen som vaknade vid 4 tiden och i stort sett bara skrek och skrek förutom när jag gick runt och duttade på han som när han var liten! Proppade i han några suppar och när dom väl började verka så blev han med mycket lugnar dock ratar han all mat, men har lyckats få i han litelite gröt och litelite välling ska testa med yoghurt sen hade jag tänkt och så glass det är bra när man har feber!

Igår slutade stegtävlingen på jobbet, riktigt skönt måste jag säga, det är kul med tävlingar och grejer men 9 veckor kändes låååångt :p Inväntar det sista resultatet och jag hoppas vi klarat denna vecka med, lite gränsfall är det... Ni har jobbat på bra mina fina Mysare!

KramsKrams

1 kommentar:

  1. tack söta du för den rätta adressen..

    Du e så välkommenså att följa mej i min viktresa.. hehe bara kul..

    Hoppas din lilla febernisse snart blir frisk igen!!!

    SvaraRadera