24 mars 2010

Knasigt!

Då var febern borta för den här gången, skumt det där! Jag längtar tills han kan berätta vart han har ont om han nu har det eller hur han mår eller hur man ska säga.

Han sov iallafall bredvid mig i sängen eftersom Älsklingen jobbade natt och då kändes det bättre och tryggare att ha han bredvid mig än i sin säng om han skulle få sådär hög feber igen. Vakande av att han satt och tittade på mig och så fort jag slog upp ögonen så fick jag en jättepuss av han :o) Mysgosigt!

Fick iallafall ställa in 18 månaders kontrollen som vi skulle ha vart på igår så den blir på måndag istället, det är vaccination mot bland annat röda hund som står på schemat och sen lite frågor om vad han kan och inte kan tror jag... Som kommer dock ta det utifrån hans förutsättningar! Jag tycker att han kan och klarar otroligt mycket! Han kan äta med sked och gaffel, sätta på sig en stövel/sko på en av fötterna medmera.

Har precis kommit hem från en lite sväng i solen behövde det verkligen har ju inte varit ute på 2 dygn så jag behövde lite luft och jag tror det var bra för Edvin med för nu sover han gott!

KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar