27 feb. 2009

En sån här natt

Japps har en sån där natt då jag inte kan sova, tankarna far omkring i ett ända virrvarr i huvudet pain kan jag lova... Förstår inte varför jag inte bara kan slappna av lite, allt löser sig och fixar sig ju så är det ju för det mesta!
Var ju ner på stan och idag och sprang, lilla killen var med hela tiden men sov för det mesta, han åt typ inget på hela dagen vilket bekymmrade mig lite men så kom jag faktiskt på att han åt 400 ml mellan 8.30 och 12 så då vart jag lugn igen och nu har han fått i sig ytterligare dryga 300 ml så jag är nöjd. Förkylningen verkar ha gett med sig för denna gång med han låter bättre men tänkte låta sköterskan kolla för säkerthets skull ändå, harmamma som man är :) Hörselkontroll med, ska bli spännande.
Köpte en JÄTTEFIN klänning idag med som jag ska på lördag!
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar