15 feb. 2009

En trött liten kille!

Sådär jag då var denna söndag över, Ida tussen var här på besök, hade köpt med sig fika och allt så mysigt :) Vi fikade gick ut en promenad i det helt okej vädret och sen hem och käkade mat. Edvin har mest sovit idag känns det som, hoppas verkligen inte han är på gång att bli sjuk för då blir det ju ingen OP. Älsklingen jobbar i natt men sen har han semester under sjukhusdagarna så det känns skönt att slippa vara där själv, han fick bestämma själv om han ville jobba eller ej men jag är ganska självisk och ville att han skulle vara med för min skulle för jag vill inte vara där själv!
Nu ikväller har jag kollat på Beck och nu tänkte jag hoppa i säng så att man är någelunda utvilad imorgon, lillkillen har en tendens att vakna och vara väldigt pigg mellan typ 8 och 9 för att sen sova igen men då kan själv inte somna om så.
KramsKrams
Ännu lite lättare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar