4 feb. 2009

Inte den bästa sidan!

Nyss hemkommen från sjukan, Edvin var jätteglad och satt och snackade med pappa sin i väntrummet men så fort vi kom in till läkaren så började han störtgrina, så värma lite mat och lugna ner han ett tag och sen var det frid och fröjd igen :) En massa människor var det där iallafall Undersköterska, Läkare, sjukgymnast och sen var det 2 till som var läkare som gick dubbelt tror jag, verkade som det iallafall. Edvin vägde idag 4160 gram och var 54.4 cm lång! Remissen till operationen kollade han och skickade iväg en gång till med en anmärkning att vi INTE skulle hamna sist i kön utan att det helst skulle göras så fort som möjligt. Remissen till höreselgrejen var INTE heller iväg skickad så det skickade han med iväg så nu får vi hålla tummarna för att allt detta blir fixat och klart snart! Det är jobbigt att inte veta när det ska bli av. Sjukgymnasten tyckte att han var jätteduktig, det tycker jag med :) vi ska öva upp styrkan i huvudet lite mer bara men så är det ju för alla nästan. Jättesöt var han när han låg på mage och höl upp huvudet, det har han inte gjort förut så det ska vi fixa ikväll så ska jag knäppa kort och lägga upp :)
Han fick ännu mer komplimanger för hans fina skrattgropar som han har :) Sen var vi klara där och nästa besök där är om 2 månader då han egentligen skulle vara 4 månader, idag blir han förresten 2 månader korr och 5½ månad okorr. Han blev lite grinig när vi höll på att klä på han med men så fort vi satte oss i bilen så blev han lugn och somnade på stört, så det var nog både trötthet och hunger som gjorde honom alldeles jätte upprörd tidigare, han sover fortfarande så jag har hunnit med att fixa hans mat och hängt tvätt och annat lite pyssel så det är skönt. Älsklingen ligger och sover eftersom han ska jobba inatt, så just nu är jag ensamer och tänkte ta hand om mig själv litegran :)
KramsKrams

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar