3 feb. 2009

IRRETERANDE!

Inte nog med att skitinternet har legat nere ett dygn hela kvällen har jag fått suttit och loggat in och ut om vartannat varannan minut ungefär, får se hur länge jag klara det nu eller om jag får kopiera och starta om och greja... Jag är ARG, måste ringa till 3 imorgon och höra efter om detta, det höll nämligen på så här kvällen innan det försvann helt med hmmf!

Och gissa vad allt försvann för att det la av just nu självklart! Men 5 min är fan rekord!

Har varit ner på stan och träffat Baben en sväng, tråkgit att det alltid blir så kort, jag behöver verkligen dom där tillfällena menmen...

Är iallafall nöjd med dagen så gott jag kan, har nämligen kommit på dom sista presenterna till folket som fyller år, Cilla, Brosan och Syrran sen så har jag hittat en inflyttningspresent till pappa och Eva och Edvin ska få sig en lite namnsdagpresent eftersom han har namsdag på min födelsedag...

KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar