9 feb. 2009

Sorry

Förlåt att jag vart dålig på att skriva, men jag som sagt jobbat i helgen och sen har det varit en massa annats grejes.
Denna vecka är ungefär lugna veckan eller jag har lite att göra, imorgon ska vi hem till pappa och på onsdag ska jag nog möta upp Jenny kommer inte ihåg vad vi bestämde eller hur, får ta och skicka iväg ett mess :P och på torsdag så ska jag ut och äta med jobbet, Älsklingen jobbar dag denna vecka så det funkar perfekt :)
Jag börjar bli jättenervös inför operationen, jag har ju själv aldrig opererats så eller jo när Edvin kom räknas kanske som en operation men det kommer jag ju inte ihåg någe av eftersom jag var helt borta. Men nu känns det läskigt att det är Edvin som ska opereras vet ju inte hur det kommer funka eller så, kommer han sövas, eller kommer han vara vaken får vi vara med. Varför får inte båda föräldrarna sova där för? Det känns inte så kul att behöva sova där själv med lilla killen, vill ha med Älsklingen, han har iallafall lovat att ta semester så det känns super!
KramsKrams
Hoppas och håller tummarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar