25 feb. 2009

Jag tror det stämmer!

Japps jag tror lönen stämmer, :) Detta innbär att på 15 timmars jobb så fick jag ut 4200 kronor... Vad sägs!? En timlön på typ 280 kronor. Min lilla kille ska få nya kläder :) och jag ska unna mig lite nya underkläder för det behöver jag!
Idag ska jag och Älsklingen åka och storhandla för det har vi inte gjort efter att Edvin kom till världen för det har varit så mycket annat som har varit viktigare än det och dessutom är han inget fan av att vara ute och handla tog med han en gång till MAXI typ vid 9 tiden jättelite folk eftersom vi helst inte ska vara i köpcentrum och sånt, så ikväll så ska han få vara hos sin mormor, det är första gången som vi lämnar ifrån oss honom utan att någon av oss är kvar med han så det känns lite lite läskigt men tiden är nog kommer för det nu, han är ju ändå dryga 6 månader.
Nu ska jag vi ta och gåe n sväng i vagnen, låter som att det är behövligt nu!
KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar